zaterdag 6 februari 2010

even terug

Keek zomaar weer eens op mijn blog, wat is dat een tijd geleden.
En waarom doe ik er niets mee.

Als ik al die blogs van Ton lees denk ik "waar haalt hij de tijd en al die informatie vandaan".

Gun ik me geen tijd of vind ik het moeilijk of gaat het me teveel tijd kosten.

Ik heb het idee dat ik nog zoveel andere dingen moet en wil doen.
En mijn blog voor de bibliotheek maken schiet er al bijna bij in.


Wie weet ga ik er toch wat meer mee doen maar ik beloof niets.
even een lekker muziekje tot besluit

2 opmerkingen:

  1. Informatie: rss (net als iedereen die blogjes doet trouwens)
    Tijd: Thuiskomen, eten doen, blogje schrijven (maar ik heb dan ook geen Klaas)

    En hoe vaker je een blogje schrijft hoe vlugger het gaat trouwens.

    Fijn muziekje trouwnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die agnes, dat is weer eens even leuk dat je hier bent !

    BeantwoordenVerwijderen